8 największych obaw przed osiągnięciem transformacji. Sukces i ciało

Podsumowanie:
Ujawniamy swoje niezawodne techniki, dzięki którym można natychmiast zmienić każdą przeszkodę w strategię osiągania sukcesu, aby w końcu zbudować ciało, na które zasługujesz.

Treść artykułu:
Czy kiedykolwiek miałeś trudności z utrzymaniem prostego zobowiązania wobec siebie? Pewnie. Prawie każdy, kogo znam, kiedyś czy inaczej znalazł się w pułapce – chcąc coś zrobić, ale nie działając zgodnie z ich intencjami.

Dlaczego więc nie robimy niektórych rzeczy, które chcemy lub wiemy, że powinniśmy – na przykład poprawiać nasze zdrowie i budować lepsze ciało?

Powiedzmy, że odkładasz ten nowy program fitness. Możesz sobie nawet wyobrazić, co to może dla ciebie oznaczać: mieć jędrne, silne, zdrowe ciało; odczuwanie obfitości energii; nowa pewność siebie i seksapil … Nadal tego nie robisz. Dlaczego więc to odkładasz? Co przeszkadza ci podjąć te pierwsze kroki?

Rozważ to…

Spostrzegam, że nasze umysły najpierw widzą przeszkody – te bariery, które leżą między tym, gdzie jesteśmy teraz, a tym, gdzie chcemy być lub kim chcemy się stać. Tak szybko, jak myślisz o osiągnięciu nowego ciała, twój umysł zaczyna wypowiadać każdą wymówkę, jaką może wymyślić, dlaczego nie możesz osiągnąć swojego celu. Więc nawet zanim będziemy mogli zainicjować jakiekolwiek działanie, dosłownie sparaliżujemy siebie.

A kiedy twoja głowa zacznie wypełniać się wszystkimi przeszkodami, które potencjalnie mogą powstrzymać cię od osiągnięcia nowego celu, nagle twoje pragnienie nawet spróbowania zostaje zmiażdżone.

Ale co, jeśli wszystkie przeszkody zostaną usunięte?

Pomyśl o tym przez chwilę: jeśli cokolwiek zniechęci cię do próby zbudowania swojego najlepszego ciała, nagle zniknie, nie będziesz się bał, aby cię zatrzymać, prawda?

Co jeśli pokażę Ci, jak pokonywać te przeszkody i natychmiast przekształcać je w strategie osiągania sukcesu … Czy zastanowiłbyś się wtedy nad stworzeniem nowego (lub obecnego) planu fitness?

„… możemy przekształcić okoliczności sprzeciwiające się nam w konkretne decyzje i działania, które mogą doprowadzić nas do osiągnięcia naszych celów.”

Prawda jest taka, że ​​możemy przekształcić te okoliczności, które sprzeciwiają się nam, w konkretne decyzje i działania, które mogą prowadzić nas do naszych celów. Prawdziwe wzmocnienie, którego możesz użyć na swoją korzyść!

Pozwól mi wyjaśnić…

Przełomowa technika


Jak więc przełamać nasze obawy, przełamać te bariery i przekształcić te przeszkody w strategie osiągania naszych celów fitness? To naprawdę bardzo proste – pozwól, że przedstawię ci Przełomową Technikę. W tym artykule pokonamy osiem najbardziej obawianych przeszkód, które potencjalnie stoją na drodze do Twojego sukcesu, a następnie bardzo szczegółową strategię sukcesu, aby przebić się przez nie i pomóc Ci osiągnąć cele w zakresie sprawności i rozwoju sylwetki.

Jesteś gotowy? Świetnie … zacznijmy!

Przeszkoda nr 1: Nie mam wystarczająco dużo czasu.


Wierzcie lub nie, osoby, które osiągają niezwykły poziom sukcesu, mają dni równie gorączkowe jak nasze. Mają obowiązki: zobowiązania do pracy, przyjaciół i rodziny. I spójrzmy prawdzie w oczy, wszyscy jesteśmy ograniczeni do równej ilości czasu – tych samych 24 godzin. Jednak niektórzy ludzie znajdują czas, aby nieustannie ćwiczyć, ustawiają to jako część codziennej rutyny.

Jak oni to robią? Proste – tworzą. Możesz natychmiast stworzyć czas, jeśli zaczniesz planować, planować i planować więcej. Oznacza to planowanie dni z wyprzedzeniem, co najmniej dzień wcześniej, a czasem nawet tydzień wcześniej. Jedną z najlepszych technik tworzenia czasu jest sporządzenie listy codziennych czynności do wykonania i zaplanowanie, kiedy będziesz ćwiczyć. (Jest to częste wyzwanie – zapominamy, jak ważne jest umówienie się ze sobą na ćwiczenie).

Następnie podziel swoje „czynności do wykonania” na rzeczy, które musisz zrobić i na rzeczy, które chcesz robić, aby rzadziej mylić pilność z ważnością. Widzisz, dostanie się na siłownię jest ważne, podczas gdy uzyskanie fryzury może wydawać się pilne, gdy spóźniasz się, ale z pewnością można ją zmienić. I zanim cokolwiek zrobisz, zawsze zadaj sobie pytanie, co możesz zrobić, co byłoby bardziej produktywne.

Strategia sukcesu PLAN WCZEŚNIEJ.

Wyznaczanie czasu na ćwiczenia jest łatwe! Zaplanuj swoje dni wcześniej, tworząc listy działań najważniejszych rzeczy do osiągnięcia każdego dnia.

Przeszkoda nr 2: NIE WIEM CO ZROBIĆ.

Nie wiesz, jakie ćwiczenia zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać swoje treningi? Nie wiesz, co jeść, kiedy możesz przytyć i pozbyć się niechcianego tłuszczu? I suplementy, cóż, mogą być wręcz mylące!

To wszystko jest zrozumiałe: jest tak wiele technik zalecanych przez tak wielu „ekspertów od fitnessu”. Więc komu możesz zaufać? Może stać się paraliżujący. Więc zamiast próbować uporządkować wszystkie (błędne) informacje, przestań teraz: powstrzymaj się od pogoni za każdą teorią ćwiczeń lub najnowszym szaleństwem dietetycznym. Ale to nie wygląda na to, że przyniesie nam to coś dobrego, prawda?

Jak więc znaleźć odpowiedzi? To proste – modeluj sukces innych. Na przykład wypróbuj nasze bezpłatne programy

Największą zaletą sukcesu jest to, że pozostawia wskazówki, a jeśli będziemy uważnie obserwować, możemy je zebrać i wymodelować działania i zachowania, aby uzyskać podobne wyniki. Znajdź ludzi, osobiście lub w czasopiśmie, którzy osiągnęli taki niezwykły sukces, jaki chcesz osiągnąć, i dowiedz się, co zrobili. To naprawdę takie proste.

„Jeśli zastosujesz sprawdzone podejście do ćwiczeń, odżywiania i suplementacji, osiągniesz podobny sukces.”

Strategia sukcesu nr 2: PRZEGLĄDAJ POMYŚLNĄ FORMUŁĘ I POSTĘPUJ JE.

Szukaj kogoś, kto osiągnął „niezwykłe” wyniki, których pragniesz, i ucz się na podstawie jego „zwycięskich” działań. Jeśli zastosujesz sprawdzone podejście do ćwiczeń, odżywiania i suplementacji, osiągniesz podobny sukces.

Przeszkoda nr 3: NIE MAM wystarczająco dużo energii.


Czy budzisz się każdego ranka, czując energię, moc i gotowość do podjęcia dnia? Czy może czujesz się tak zmęczony jak poprzedniej nocy, urażony, że nowy dzień nadszedł tak szybko? Czy obawiasz się, że twój obecny poziom energii nigdy nie pozwoliłby ci wziąć udziału w programie fitness?

To świetny przykład postrzeganego problemu – braku energii do ćwiczeń – będącego ostatecznym rozwiązaniem. Możemy wierzyć, że jesteśmy zbyt zmęczeni, by ćwiczyć, ale w rzeczywistości brakuje nam energii tylko dlatego, że nie ćwiczymy!

Zostało naukowo udowodnione, że włączenie ćwiczeń do naszego życia w rzeczywistości daje nam więcej energii. Umiarkowane poziomy ćwiczeń mogą nawet pomóc nam lepiej spać w nocy, więc budzimy się odnowieni.

Jak jeszcze możesz zwiększyć poziomy energii?

Dopóki karmimy się odpowiednio zbilansowanymi posiłkami bogatymi w białko i węglowodany, odczuwamy natychmiastowy wpływ na nasz poziom energii. Im bardziej trzymamy się naszej preferowanej strategii żywieniowej, tym lepiej się czujemy. Karmienie naszego ciała co dwie do trzech godzin w ciągu dnia zapewnia nam stabilną i stałą podaż składników odżywczych niezbędnych do większej energii.

Strategia sukcesu ZWIĘKSZ SWOJĄ ENERGIĘ.

Ćwiczenia i prawidłowe odżywianie odgrywają istotną rolę w naszym poziomie energetycznym i pozwalają nam codziennie osiągać najwyższe poziomy.

Przeszkoda nr 4: NIENAWIDZĘ USTAWIANIA CELÓW.


Cele wynikają z jasnej wizji tego, czego chcesz. Świadomość, że chcesz zbudować swoje najlepsze ciało, jest świetnym początkiem, ale potrzebujesz czegoś więcej – stwierdzenie tak przekonujące, że dosłownie ciągnie cię, jak magnes, w kierunku jego osiągnięcia.

Więc może nie jesteś pewien, jak ustawić skuteczne cele? Jeśli to ty, nie martw się, wszyscy zaczynają w ten sposób … Aby naprawdę ustalić skuteczne cele fitness i upewnić się, że je osiągniesz, musisz nauczyć się tego, co nazywam S.M.A.R.T. technika ustalania celów. Ta technika pozwoli Ci nie tylko ustalić najskuteczniejsze cele, ale także pomoże skoncentrować wysiłki na tym, co chcesz osiągnąć.

SMART oznacza:

Specyficzne – musisz sprecyzować, co chcesz osiągnąć, tworząc swój cel w czasie teraźniejszym. Oznacza to użycie „Jestem w trakcie …”, aby rozpocząć określanie celu.
Mierzalny – jak mierzysz „lepszy kształt” lub „cieńszą talię”? Nie możesz Skaluj więc cel do określonej liczby (np. 10% tłuszczu w ciele, 33-calowa talia lub rozmiar sześć).
Zorientowane na działanie – musisz być w stanie stworzyć listę działań, które musisz zrobić, aby osiągnąć sukces.
Realistyczne – upewnij się, że Twój cel jest realistyczny, a jednocześnie Cię rozciąga, biorąc pod uwagę Twoje oczekiwania i ramy czasowe.
Określony w czasie – data zmusza nas do nadania jej priorytetu i wywiera pozytywną presję na ciebie, aby ją osiągnąć.


Strategia sukcesu TRANSFORMUJ SWOJE CELE FITNESS.

Korzystanie z S.M.A.R.T. technika zapewni, że wyznaczysz sobie skuteczny i władczy cel, i nie tylko wytyczy drogę do sukcesu, ale zmusi cię do jego osiągnięcia.


Przeszkoda nr 5: ZBYT DUŻO RYZYKA.


Fizyczna transformacja zachodząca na twoim zewnętrznym (twoim ciele) jest tak naprawdę metaforą mentalnej (wewnętrznej) transformacji, która ma miejsce wewnątrz. Widzisz, nie tylko twój wybrany program powinien zmienić wygląd, ale równie ważne jest, aby zmienił on twoje samopoczucie.

„… wybrany program nie tylko powinien zmienić Twój wygląd, ale równie ważny jest sposób, w jaki czujesz się o sobie.” Za każdym razem, gdy kupujemy najnowszą cudowną pigułkę, gadżet treningowy lub ośmiominutowe rozwiązanie, po prostu unikamy procesu prawdziwej transformacji i próbujemy znaleźć szybką poprawkę. To nic innego jak leczenie objawów, a nie przyczyn. Nie robi nic, aby poprawić naszą samoocenę, pewność siebie lub siłę osobistą.

Pozwól, że podzielę się z tobą małym sekretem i oszczędzę czas, pieniądze i frustrację: takie podejście nigdy nie działa. I nigdy nie poczujesz prawdziwego poczucia spełnienia, gdy spróbujesz tego rodzaju „magicznej kuli”. O ile nie zaczniesz od środka, na pewno znajdziesz się tam, gdzie zacząłeś, tylko bardziej rozczarowany.

Musimy rzucić sobie wyzwanie, aby znaleźć rozwiązanie, które obejmuje całkowitą równowagę – kompletne rozwiązanie, które integruje niektóre bardzo istotne elementy, takie jak prawidłowe odżywianie i suplementacja, ćwiczenia sercowo-naczyniowe i trening siłowy, a co najważniejsze, wzmacnia nasze wewnętrzne ja, nasze umysły.

Wybrany program powinien pomóc ci wytyczyć główne cele, przekształcić swoje stare, samowystarczalne przekonania w nowe, wzmacniające przekonania i przekształcić swoje wzorce, abyś stale uzyskiwał wyniki, które przybliżą cię do twoich celów.

Pamiętaj, że nie możesz zmienić życia złych nawyków w ciągu kilku dni. To wymaga czasu – w najlepszym razie kilku miesięcy. Bądź pewny, kierując się rozwiązaniem, które pozwoli Ci najpierw przekształcić wnętrze, a potem na zewnątrz, z pewnością planujesz długoterminowy sukces.

Strategia sukcesu nr 5: POSTĘPUJ PODEJŚCIEM WEWNĘTRZNYM. Aby skutecznie przekształcić sylwetkę i osiągnąć cele fitness, zastosuj podejście, które najpierw koncentruje się na zwiększeniu poczucia własnej wartości i budowaniu pewności siebie, zanim skoncentrujesz się na swojej sylwetce, a bardziej prawdopodobne będzie, że będziesz w stanie uzyskać niezwykłe wyniki, które będą trwać dożywotni.

Przeszkoda nr 6: NIE ZATRZYMAM SIĘ.

Istnieje ogromna różnica między intencjami a działaniem. Różnica polega na zaangażowaniu.

Nasze zaangażowanie w realizację naszych celów prowadzi nas do osiągnięć, nawet w najtrudniejszych czasach. Istnieje bezpośredni związek między motywacją a zaangażowaniem. A jeśli naprawdę chcesz teraz dokonać zmiany, jedynym sposobem, aby to zrobić, jest stworzenie poczucia bezpośredniego znaczenia.

Możesz to zrobić, dołączając powody, które są tak przekonujące i tak intensywne, że musisz postępować zgodnie z nimi. Więc teraz zadaj sobie następujące pytania i wymyśl co najmniej trzy bardzo ważne powody, dla których musisz zobowiązać się do osiągnięcia celów transformacji.

Ile to będzie mnie kosztować, jeśli nie zmienię się teraz?
Ile to mnie dotychczas kosztowało, jeśli chodzi o moje zdrowie, kondycję fizyczną, pewność siebie i poziomy energii?
Jeśli zmienię się teraz, co będę się czuł o sobie?
Jak to wpłynie na moje życie?
Co w rezultacie zyskam? ”
Odpowiedzi na te pytania pomogą ci natychmiast zrozumieć, czym się angażujesz i dlaczego!

Strategia sukcesu: Zidentyfikuj swoje powody.

Jasno określ powody, dla których chcesz się zmienić, i spraw, aby były tak przekonujące, że naprawdę angażujesz się w osiąganie celów fitness.

Przeszkoda nr 7: Brakuje mi zaufania do sukcesu.


Czasami osiągnięcie naszych celów może wydawać się tak przytłaczające, że bezpośrednią pokusą jest poddanie się, zanim jeszcze zaczniemy – co jeszcze bardziej zmniejsza naszą pewność siebie. To prawda. Nie możemy zyskać zaufania, dopóki nie podejmiemy działania. Nie chcemy jednak podejmować działań, dopóki nasze poziomy zaufania nie zostaną wystarczająco podniesione. Widzisz „złapać”?

Weźmy na przykład zastraszającą przeszkodę w osiągnięciu celu fitness, który musi zostać osiągnięty w jednym, gigantycznym kroku. To paraliżujące, prawda?

„… aby zyskać pewność siebie, musisz rozbić swój cel fitness na wymierne kroki.” Dlatego, aby zyskać pewność siebie, musisz rozbić swój cel fitness na wymierne kroki. Na przykład, jeśli chcesz stracić 12% tłuszczu w ciągu 12 tygodni, możesz realistycznie ustawić swoje przyrosty o jeden procent redukcji tłuszczu w tygodniu. W ten sposób nie musisz koncentrować się na całym celu w danym momencie ani nie zauważasz wszystkiego, czego jeszcze nie osiągnąłeś; zamiast tego możesz skupić się całkowicie na mniejszych, wykonalnych krokach naprzód. Daje to ogromne poczucie kontroli i osiągnięć. Budowanie pewności siebie na każdym kroku.

Kiedy zbliżasz się do końca pierwszych kilku tygodni programu fitness, pomimo trwających wzlotów i upadków, zaczniesz czuć się pewniej. Będziesz zdeterminowany, aby zrobić kolejny krok i podjąć wysiłek, aby ukończyć program fitness i zbudować swoje najlepsze ciało.

Nagle, gdy strach rozproszy się, odkryjesz nowo odkrytą pewność siebie. A co najlepsze, osiągniesz to, co kiedyś uważałeś za niemożliwe – jeden krok naraz.

Strategia sukcesu: POMIŃ SWÓJ POSTĘP.

Sukces osiąga się tylko poprzez pomiar postępów, zawsze z miejsca, z którego pochodzisz (wstecz). W ten sposób nigdy nie zabraknie poczucia spełnienia i będziesz budować pewność siebie na każdym kroku.

Przeszkoda nr 8: NIE MAM wystarczającej motywacji.


Potrzebujesz więc źródła motywacji w swoim życiu – czegoś, co sprawi, że wstaniesz rano z łóżka i niesie cię przez cały dzień?

Jednym ze sposobów jest ciągłe „widzenie” tego, czym chcesz się stać, znajdując zdjęcie czyjejś budowy ciała, którą najbardziej chciałbyś naśladować (prawdopodobnie w swoim ulubionym magazynie fitness), wyciąć i zawiesić w miejscu, w którym prawdopodobnie to zobaczysz w kółko przez cały dzień. Możesz nawet zapisać swoje powody, dla których chcesz osiągnąć ten cel na zdjęciu.

Widząc ciało, które chcesz osiągnąć przed sobą przez cały czas, będziesz kierować swoją podświadomość na realizację tych rezultatów. To stałe źródło inspiracji przypomina o tym, dokąd zmierzasz. Nazywa się to skupieniem na centrum twojej świadomości.

Strategia sukcesu nr 8: ZNAJDŹ INSPIRACJĘ.

Odkryj swoją inspirację, kogoś, kto zmienił swoje ciało i życie ze zwykłego na niezwykłe, i wykorzystaj to jako źródło codziennego paliwa. Poszukaj inspiracji w naszych Historiach sukcesu, ludzi którzy osiągnęli swoje cele i pomagają teraz innym robić to samo.

Końcowe przemyślenia


Pamiętaj, że budowanie lepszego ciała nie przebiega absolutnie po linii prostej. Życie nie działa w ten sposób. Ale teraz, gdy znalazłeś zasadę, aby dosłownie każdą przeszkodę zmienić w kamień milowy dla Twojego sukcesu, możesz stworzyć pożądane wyniki dotyczące kondycji i budowy ciała.

Zobowiązując się do przekształcenia tych niegdyś przerażających przeszkód w potężne strategie sukcesu, zaczniesz tworzyć niezwykłe wyniki w swojej sylwetce, a ostatecznie osiągniesz swoje cele fitness.

Jeśli są jakieś inne przeszkody, które przeoczyłem, napisz do mnie.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podziel się
Podziel się