TOP 3 kursy dla początkującej przedsiębiorczyni


pomysły z rozmów rekrutacyjnych
Business image created by Jcomp – Freepik.com

 

 

Jeśli jesteś kobietą, która myśli o założeniu własnej firmy, warto, żebyś zainteresowała się kursami, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Dzięki nim dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę, nauczysz się budować relacje z mediami i zaczniesz wykorzystywać możliwości social-commerce. Brzmi dobrze? Zapraszamy na krótki przewodnik po TOP 3 kursach dla początkującej przedsiębiorczyni!

Media społecznościowe to ‘must have’ w biznesie

No dobrze, masz już świetne produkty, dopracowaną stronę internetową i mnóstwo zapału do pracy, ale…  to wszystko na nic, bo ciągle nie masz klientów? Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować swoją markę? Może powinnaś pomyśleć o social-commerce? Z Facebooka w Polsce korzysta ponad 15 mln użytkowników, zaś z Instagrama 6 mln. Wśród nich są także Twoi klienci. Z naszym bezpłatnym kursem online ‘Sprzedaż i promocja na Facebooku oraz Instagramie’ dowiesz się, jak w mądry sposób wykorzystywać reklamowy i sprzedażowy potencjał mediów społecznościowych i rozwinąć swój biznes. Ta wiedza szybko zaprocentuje, przekonasz się sama.

Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?

  1. Będziesz wiedziała, jak stworzyć strategię komunikacji w mediach społecznościowych.
    2. Poznasz swoją grupę docelową i ich ścieżkę zakupową.
    3. Zaczniesz efektywnie kreować komunikację swojej firmy w social media.
    4. Będziesz umiała prowadzić transmisje live na Facebooku.
    5. Nauczysz się tworzyć reklamy w mediach społecznościowych,
    6. Zadbasz o obsługę klienta w social media.

Z kursu możesz skorzystać tutaj: https://sukcestoja.pl/course/sprzedaz-i-promocja-na-facebooku-oraz-instagramie-2/

PR i media, czyli jak skutecznie budować relacje z mediami

Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami jest kluczowe w prowadzeniu własnej firmy. Jeśli jesteś na początku biznesowej drogi i zastanawiasz się, co zrobić, żeby media relations przynosiły Ci wymierne korzyści, skorzystaj z naszego darmowego kursu: ‘Jak budować relacje z mediami? PR dla początkujących.’ Dzięki temu wykorzystasz swój ukryty potencjał PR-owy i zbudujesz pozytywny wizerunek swojej marki.

Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?

  1. Dowiesz się, jak stworzyć plan i strategię komunikacji z mediami.
  2. Poznasz sposoby na nawiązanie kontaktów z dziennikarzami.
  3. Będziesz wiedziała, jak stworzyć i aktualizować bazę mediów.
  4. Nauczysz się, w jaki sposób tworzyć materiały prasowe tak, aby każdy chciał je opublikować.

Z kursu możesz skorzystać tutaj: https://sukcestoja.pl/course/jak-budowac-relacje-z-mediami-2/

Kilka słów o sprzedaży

Chciałabyś rozpocząć sprzedaż B2B, nauczyć się tworzyć dobrą ofertę i poznać skuteczne techniki sprzedażowe? Świetnie! W czasie bezpłatnego kursu online ‘Jak sprzedawać, czyli sprzedaż dla o(d)pornych’ nauczymy Cię krok po kroku, jak w efektywny sposób opanować sztukę sprzedaży i w pełni wykorzystać swój ukryty potencjał. Zdobędziesz niezbędne kompetencje i narzędzia oraz poznasz techniki sprzedażowe, dzięki którym zdobędziesz kontakty, nawiążesz długotrwałe współprace ze sponsorami, inwestorami czy partnerami biznesowymi.

Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?

  1. Przestaniesz bać się sprzedawać.
    2. Sprawdzisz swój pomysł na produkt.
    3. Nauczysz się posługiwać językiem korzyści.
    4. Dowiesz się, jak wygląda podstawowy proces sprzedaży.
    5. Będziesz wiedziała, jakie techniki negocjacji stosować w sprzedaży bezpośredniej.
    6. Dowiesz się, jak stworzyć merytoryczną ofertę sprzedażową oraz inne materiały informacyjne.

Z kursu możesz skorzystać tutaj: https://sukcestoja.pl/course/jak-sprzedawac/

 

>> WIĘCEJ KURSÓW ONLINE MOŻESZ ZNALEŹĆ TUTAJ! <<





źródło

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podziel się
Podziel się